اخبار كوتاه از آبی‌پوشان/ تغییر ساعت تمرین، سفر مجیدی به دبی و ماندن 6 نفر در اهواز
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، بنا به درخواست بازیكنان تیم استقلال و به دلیل اینكه پس از پایان تمرین با ترافیك سنگینی روبه رو می‌شوند ساعت برگزاری تمرینات این تیم تغییر كرد و آبی پوشان از این پس از ساعت 12 ظهر در ورزشگاه نوبنیاد تمرین خواهند كرد.
تمرین تیم استقلال امروز تعطیل است و بازیكنان این تیم فردا ساعت 12 در ورزشگاه نوبنیاد حضور پیدا خواهند كرد. پیش از این استقلالی‌ها ساعت 15 یا 16 تمرین می‌كردند.

* 6 استقلالی در اهواز ماندند
پس از پایان دیدار روز گذشته استقلال مقابل نفت آبادان 6 تن از اعضای این تیم در اهواز ماندند تا با خانواده‌های خود ملاقات كنند. از آنجا كه تمرین امروز این تیم تعطیل اعلام شده،‌ پرویز مظلومی، ایمان مبعلی، میلاد میداودی، پژمان منتظری، اسماعیل شریفات و فرزاد آشوبی 6 تن از اعضای استقلال در اهواز ماندند تا با خانواده‌های خود ملاقات كنند.

*معطلی 2 ساعته آبی پوشان در فرودگاه اهواز
بازیكنان تیم استقلال پس از انجام بازی راهی یكی از رستوران‌های شهر اهواز شدند و پس از صرف شام مستقیم به فرودگاه رفتند. از لحظه ورود استقلالی‌ها تا پرواز این تیم نزدیك به 2 ساعت فاصله بود و تمام اعضا در فرودگاه اهواز به استراحت پرداختند.

* مجیدی به دبی رفت
كاپیتان تیم استقلال كه یكی از نامزدهای بهترین بازیكن آسیا در سال 2010 معرفی شده ساعت 7 صبح امروز راهی امارات شد و فردا به تهران بازمی‌گردد. این بازیكن از فردا در تمرینات استقلال حضور پیدا خواهد كرد.

* وضعیت جباری و مجیدی با عكس مشخص می‌شود
مجتبی جباری و فرهاد مجیدی دو بازیكن استقلال كه در دیدار مقابل صنعت نفت آسیب دیدند صبح فردا از پای مصدوم خود عكس خواهند گرفت تا وضعیت آنها مشخص شود. جباری در دقیقه 3 مسابقه دچار آسیب دیدگی شد و فرهاد مجیدی در 10 دقیقه پایانی لنگ لنگان به بازی ادامه می‌داد.

* صادقی 3 اخطار شد
امیر حسین صادقی مدافع استقلال كه روز گذشته از محسن قهرمانی اخطار گرفت 3 كارته شد و نمی‌تواند در دیدار آینده تیمش برابر شاهین بوشهر به میدان برود.
استقلال روز گذشته در ورزشگاه تختی آبادان با نتیجه 2 بر صفر مقابل صنعت نفت شكست خورد.





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 733
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: